Faq
Drodzy Klienci! Poniżej znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania!

FAQ

1. Czy misie Whisbear można kupić w sklepie?
Misie Whisbear dostępne są w sprzedaży on-line na niniejszej stronie, a także istnieje możliwość zakupu bezpośredniego w naszym warszawskim showroomie: ul. Zielona 32. Zapraszamy :)

2. Ile dni trzeba czekać na dostawę misia Whisbear?

Wysyłka misia Whisbear odbywa się do 7 dni od zaksięgowania wpłaty. Staramy się jednak by produkt jak najszybciej trafił do klienta!

3. Czy misia Whisbear można kupić za pobraniem?
Tak, w sklepie whisbear.com można wybrać opcję dostawy kurierem za pobraniem. Przesyłka jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

4. Czy z misia Whisbear można wyjąć urządzenie szumiące?
Whisbear jest zarówno szumiącą zabawką pluszową, z której bez problemu można wyjąć urządzenie szumiące - znajduje się ono w kieszeni z tyłu główki misia, zapinanej na rzep.

5. Czy Whisbear objęty jest gwarancją?
Whisbear objęty jest 12 miesięczną gwarancją. W wypadku uszkodzeń nie spowodowanych zwykłym użytkowaniem zabawki, należy odesłać misia wraz z paragonem na adres podany na stronie whisbear.com.

6. Z czego uszyty jest miś Whisbear?
Przy projektowaniu misia Whisbear dołożyliśmy wszelkich starań, żeby był on bezpieczny i miły dla dziecka. Whisbear uszyty jest z przyjemnych w dotyku i antyalergicznych tkanin, posiadającym atest OEKO-TEX® .

7. Czy Whisbear sprzedawany jest z bateriami?
Ze względów bezpieczeństwa misie Whisbear sprzedawane są bez baterii.  Żeby uruchomić mechanizm szumiący należy odkręcić śrubki znajdujące się z tyłu urządzenia i zdjąć klapę. Mechanizm zasilany jest przez  3 baterie AAA.

8. Na jakie baterie działa miś Whisbear?
Urządzenie szumiące zasilane jest na 3 baterie AAA.

9. Czy dźwięk szumu można regulować?
Urządzenie szumiące misia Whisbear posiada opcję regulacji dźwięku. Szum przycisza się i pogłośnia w bardzo prosty sposób - przez dłuższe przytrzymanie przycisku włączającego.

10.  Czy miś Whisbear wyłącza się sam?
Urządzenie szumiące posiada dwie opcje wyłączania dźwięku. Szum można wyłączyć przez naciśnięcie głównego przycisku na mechanizmie lub wyłącza się on automatycznie po około 40 minutach od włączenia.

FAQ APLIKACJI EZZY

1.Jak połączyć się z urządzeniem szumiącym?

Połączenie następuje automatycznie: wystarczy, że urządzenie szumiące ma naładowane akumulatory, a w telefonie jest włączony moduł bluetooth.

2.Wyszukuję więcej niż jedno urządzenie szumiące, co zrobić?

Jeżeli masz kilka urządzeń szumiących - najlepiej wyciągnij akumulatory ze wszystkich oprócz tego, z którym chcesz się połączyć. Jeżeli masz tylko jedno urządzenie, a mimo tego aplikacja ,,widzi” ich więcej - spróbuj zmienić swoją lokalizację i spróbować ponownie; być może Twój sąsiad też właśnie rejestruje się w naszej aplikacji.

3.Jak zabezpieczyć urządzenie przed kradzieżą?

W aplikacji ustanawiasz swoje unikalne 8 cyfrowe hasło, bez którego nikt nie będzie w stanie połączyć się z Twoim urządzeniem, dopóki sam-/a świadomie nie usuniesz swojego Leniwca E-zzy z aplikacji. Usunięcie Leniwca E-zzy z aplikacji powoduje usunięcie nadanego hasła, dzięki czemu ktoś inny może połączyć się z E-zzy.

4.Czy inne osoby będą mogły połączyć się z moim urządzeniem szumiącym?

Nie. Zarządzanie urządzeniem szumiącym możliwe jest tylko z poziomu kont, do których jest przypisane, czyli do Twojego konta oraz kont współdzielonych. Współdzielenie konta możesz dokonać w zakładce Dodatki > Współdziel konto.

5.Ile kont mogę podpiąć do mojego Leniwca E-zzy?

W ramach kont współdzielonych mogą istnieć maksymalnie 3 konta. Twoje konto jest jednym z nich.

6.Mail aktywacyjny nie dotarł

Spróbuj jeszcze raz, sprawdź czy mail nie trafił do spamu. Jeżeli mimo tego nie jesteś w stanie aktywować konta - skontaktuj się z nami podając adres, na który założyłaś/eś konto.

7.Jak mogę zmienić profil dziecka powiązany z urządzeniem?

Wejdź w Dodatki > E-zzy > ,,Odłącz profil dziecka” > ,,Podłącz profil dziecka” > wybierz dziecko, które aktualnie używa Leniwca i zapisz zmiany w prawym górnym rogu. To, które dziecko powiązane jest z Leniwcem, ma wpływ na zbierane statystyki.

8.Jak działa tryb ECO?

Tryb ECO działa w dwóch wymiarach. Zawsze ogranicza głośność szumu do max 50% oraz czas szumu do maksymalnie 25 minut. Przy włączonym CRY Sensorze tryb ECO dodatkowo ogranicza częstotliwość analizy widmowej, aby oszczędzać akumulatory.

9.Na ile dokładne są wskazania baterii?

Sugerowany akumulator to akumulator typu NiMH. Zależnie od charakterystyki rozładowania konkretnego modelu akumulatora, wskazania baterii mogą być bardziej lub mniej dokładne. Aplikacja połączona z urządzeniem poinformuje Cię, kiedy akumulatory będą miały ok 20% i

ok 10%. Urządzenie bliskie rozładowania nie uruchomi szumu, a zamiast tego będzie informować sygnałem dźwiękowym, że trzeba je podpiąć do zasilania.

10.Ile profili dzieci mogę dodać do aplikacji?

Nie ma ograniczeń w liczbie dodanych profili dzieci.

11.Statystyki nie synchronizują się automatycznie, dlaczego?

Statystyki zbierane przez urządzenie szumiące są wysyłane do aplikacji przy każdym połączeniu przez Bluetooth. Następnie dane przesyłane są na serwer i po ich przetworzeniu ponownie wyświetlają się w aplikacji w formie statystyk

12.Co to znaczy AKTUALIZUJ FIRMWARE?

Aktualizacja firmware to możliwość aktualizacji oprogramowania urządzenia szumiącego. Ważne, aby przystępując do aktualizacji mieć pewność, że bateria telefonu oraz akumulatory urządzenia szumiącego są naładowane. Proces aktualizacji trwa kilka minut i podzielony jest na dwa etapy. W trakcie aktualizacji może wyświetlić się komunikat o rozłączeniu urządzenia szumiącego. Komunikat należy wyłączyć i czekać na dalsze postępy aktualizacji.

Dzięki aktualizacji mamy możliwość reagować na Wasze sugestie dotyczące działania urządzenia.

13.Chcę sprzedać leniwca, co zrobić?

Wejdź w Dodatki > E-zzy > Odłącz profil dziecka > Usuń Twojego Leniwca E-zzy z aplikacji. Dzięki temu nowy właściciel będzie mógł go powiązać ze swoim kontem.

14.Chcę zarządzać urządzeniem szumiącym z różnych kont, co zrobić?

Wejdź w Dodatki > Współdziel konto, następnie wpisz adres mailowy osoby, którą chcesz zaprosić do zarządzania Twoim urządzeniem. Osoba ta będzie musiała zaakceptować zaproszenie, które otrzyma mailowo. W kolejnym mailu znajdzie hasło, dzięki któremu będzie można zalogować się do aplikacji.

15.Czy mogę zastosować zwykłe baterie AAA?

Nie można stosować baterii AAA w urządzeniu szumiącym: niesie to ryzyko uszkodzenia urządzenia. Urządzenie przystosowane jest do stosowania akumulatorów NiMH o napięciu 1,2V.

16.Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia z aplikacji?

Powiadomienia aplikacji możesz włączyć/wyłączyć z poziomu ustawień powiadomień systemowych w swoim telefonie.

17.Jak włączyć/wyłączyć lokalizację?

Dostęp do lokalizacji możesz ograniczyć w systemowych ustawieniach aplikacji i dostępu do lokalizacji.

18.Czy mogę zarządzać więcej niż jednym urządzeniem?

Z poziomu jednego konta możesz zarządzać tylko jednym urządzeniem, które jest z nim powiązane. Jeżeli posiadasz więcej urządzeń szumiących - dla każdego z nich musisz założyć osobne konto. W przyszłości umożliwimy zarządzanie wieloma urządzeniami z poziomu jednego konta.

19.Ile urządzeń mogę połączyć z jednym kontem?

Do jednego konta możesz przypisać maksymalnie jedno urządzenie. W przyszłości pojawią się kolejne produkty wspierające Cię w wychowaniu Twojego dziecka.

20.Kupiłam/kupiłem używanego leniwca, ale nie umiem się z nim połączyć/wybrany produkt widnieje już w bazie.

Wygląda na to, że sprzedający nie odpiął tego leniwca od swojego konta. Skontaktuj się z nami pod adresem app.whisbear@whisbear.com i podaj adres e-mail, na który poprzedni właściciel miał założone konto. Skontaktuj się z nim, aby odpiął leniwca od swojego konta (patrz pkt. 14 - chcę sprzedać leniwca)

21.Jak mogę zmienić język aplikacji?

Język aplikacji ustawia się zależnie od tego, jaki język ustawiony jest w Twoim telefonie. Język telefonu - polski; Język aplikacji - polski

Język telefonu - francuski; Język aplikacji - francuski

Język telefonu - American English; Język aplikacji - American English Język telefonu - pozostałe; Język aplikacji – angielski

22.Dlaczego akumulatory nie chcą zmieścić się do obudowy?

Akumulatory różnych producentów mogą mieć różne wymiary fizyczne, które odbiegają od wymiarów podawanych w specyfikacjach (+/- 2-3 mm). Z reguły fizyczny rozmiar akumulatora zależny jest od jego pojemności. Jeżeli akumulatory, które zakupiłaś/-łeś, z trudem mieszczą się w obudowie - wypróbuj model innego producenta.

Rekomendujemy wykorzystywanie akumulatorów NiMH, 1,2V o pojemności 900 mAh. Dopuszczalne są różne pojemności akumulatorów. Pamiętaj, że pojemność akumulatora bezpośrednio wpływa na czas pracy urządzenia.

23.Czym jest zabezpieczenie Leniwca?

Zabezpieczenie to hasło, które ustawiasz przy dodawaniu swojego urządzenia szumiącego do konta. Dzięki hasłu nikt inny, poza Tobą i wskazanymi przez Ciebie członkami rodziny, nie połączy się z Twoim Leniwcem E-zzy. Hasło składa się zawsze z 8 cyfr. Jeśli zapomnisz swojego hasła, istnieje możliwość przypomnienia go.


Pokochały go tysiące dzieci i rodziców!
Dołącz do nas!
Ta strona używa ciasteczek cookies, dzięki którym nasz sklep może działać o wiele lepiej. Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie. Pozdrawiamy! Whisbear - szumiące misie!
Rozumiem i akceptuję